چه کسانی می توانند عضو  شوند و  شامل چه خدماتی از طرف انجمن می شوند؟

همه کسانی که علاقه مند به هنر عکاسی هستند فارق از میزان تجربه و سطح عکاسی می توانند عضو انجمن  شوند و از خدمات آن استفاده نمایند.

 برخی از خدماتی کانون برای اعضای خود فراهم می‌کند:

  • برخورداری از هویت رسمی و اعتباری انجمن عکاسان هرمزگان در سطح استان و کشور
  • صدور کارت عضویت
  • اختصاص صفحه شخصی بهمراه پنل حرفه ای و ایجاد بیوگرافی و گالری آثار جهت نمایش و فروش
  • استفاده رایگان و با تخفیف کلاس ها کارگاه های آموزشی ، اردوها و…
  • استفاده رایگان از کتابخانه تخصصی و هنری انجمن
  • صدور معرفی نامه و مجوز عکاسی (پس از تایید پروپزال)
  • صدور معرفی نامه جهت عضویت در صندوق اعتباری هنر
  • صدور معرفی نامه ، مجوز و حمایت نمایشگاه های انفرادی و گروهی عکاسی
  • فعالیت در کارگروه های تخصصی بر اساس توانایی شخصی و تیمی
  • معرفی به لابراتوار های طرف قرارداد و استفاده ار تخفیفات چاپ جهت عکس های هنری و برپایی نمایشگاه ها 

 

انواع عضویت 

عضویت در انجمن بر دو نوع اصلی و افتخاری می باشد و فقط از طریق وب سایت رسمی انجمن امکان پذیر می باشد.

عضو اصلی : علاوه بر استفاده از تسهیلات ذکر شده فوق ،  امکان کاندید در انتخابات هیئت مدیره  و داشتن حق رای می باشد..

عضو افتخاری : شامل هنرمندان پیشکسوت و تاثیر گذار در زمینه هنر استان و کشور می باشد که  شامل استفاده از تسهیلات ذکر شده می باشند و با نهایت احترام امکان کاندید و داشتن حق رای انتخابات هیئت مدیره  شامل نمی شوند

 

مدت زمان عضویت

زمان عضویت در انجمن عکاسان هرمزگان با پرداخت حق عضویت سالانه و یکسال از تاریخ ثبت نام می باشد  و همه عضویت ها پس از یکسال منقضی و فرد عضو باید نسبت به تمدید آن اقدام نماید.

هزینه حق عضویت سالانه

هزینه عضویت سالانه مبلغ 300 هزار تومان می باشد.

نکات مهم
  • پس از بررسی مدارک و آثار ارسالی (10اثر عکاسی شده توسط متقاضی عضویت) ، چنانچه نواقصی وجود داشته باشد به متقاضی اعلام می‌شود تا جهت رفع و تکمیل نواقص اقدام نماید.
  • جلسات بررسی مدارک عضویت جدید، هر سه ماه یک‌بار و در انتهای هر فصل توسط کار گروه اعضاء تشکیل می‌شود.
  • چنانچه مدارک ارائه‌شده ناقص بوده و متقاضی برای تکمیل آن اقدامی‌‌انجام نداده باشد مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
  • عضویت در انجمن صرفاً بر اساس عکسهای ارسالی و تکمیل مدارک متقاضی می باشد و توسط کار گروه  فنی و عضویت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  • متقاضی عضویت، پس از اعلام پذیرفته شدن عضویت ایشان در انجمن، می‌بایست ظرف یک هفته مبلغ حق عضویت را از طریف پروفایل شخصی وب سایت و یا  شماره‌ کارت اعلام شده از طرف انجمن،  پرداخت نماید تا عضویت ایشان رسمیت پیداکرده و  شماره و کارت عضویت ‌صادر شود.
  • چنانچه متقاضی پس از گذشت یک هفته  اقدامات لازم جهت تکمیل و  پرداخت حق عضویت را انجام ندهد، مراحل عضویت به بررسی مجدد در دوره‌ی بعد موکول حواهد شد.

 

درخواست عضویت

برای عضویت در انجمن عکاسان هرمزگان فرم زیر را پر کنید و منتظر تایید برای تکمیل عضویت خود باشید