چه کسانی می توانند عضو شوند و شامل چه خدماتی از طرف انجمن می شوند؟
همه کسانی که علاقه مند به هنر عکاسی هستند فارق از میزان تجربه و سطح عکاسی می توانند عضو انجمن شوند و از خدمات آن استفاده نمایند.
برخی از خدماتی کانون برای اعضای خود فراهم میکند:
- برخورداری از هویت رسمی و اعتباری انجمن عکاسان هرمزگان در سطح استان و کشور
- صدور کارت عضویت
- اختصاص صفحه شخصی بهمراه پنل حرفه ای و ایجاد بیوگرافی و گالری آثار جهت نمایش و فروش
- استفاده رایگان و با تخفیف کلاس ها کارگاه های آموزشی ، اردوها و…
- استفاده رایگان از کتابخانه تخصصی و هنری انجمن
- صدور معرفی نامه و مجوز عکاسی (پس از تایید پروپزال)
- صدور معرفی نامه جهت عضویت در صندوق اعتباری هنر
- صدور معرفی نامه ، مجوز و حمایت نمایشگاه های انفرادی و گروهی عکاسی
- فعالیت در کارگروه های تخصصی بر اساس توانایی شخصی و تیمی
- معرفی به لابراتوار های طرف قرارداد و استفاده ار تخفیفات چاپ جهت عکس های هنری و برپایی نمایشگاه ها
انواع عضویت
عضویت در انجمن بر دو نوع اصلی و افتخاری می باشد و فقط از طریق وب سایت رسمی انجمن امکان پذیر می باشد.
عضو اصلی : علاوه بر استفاده از تسهیلات ذکر شده فوق ، امکان کاندید در انتخابات هیئت مدیره و داشتن حق رای می باشد..
عضو افتخاری : شامل هنرمندان پیشکسوت و تاثیر گذار در زمینه هنر استان و کشور می باشد که شامل استفاده از تسهیلات ذکر شده می باشند و با نهایت احترام امکان کاندید و داشتن حق رای انتخابات هیئت مدیره شامل نمی شوند
مدت زمان عضویت
زمان عضویت در انجمن عکاسان هرمزگان با پرداخت حق عضویت سالانه و یکسال از تاریخ ثبت نام می باشد و همه عضویت ها پس از یکسال منقضی و فرد عضو باید نسبت به تمدید آن اقدام نماید.
هزینه حق عضویت سالانه
هزینه عضویت سالانه مبلغ 300 هزار تومان می باشد.
نکات مهم
- پس از بررسی مدارک و آثار ارسالی (10اثر عکاسی شده توسط متقاضی عضویت) ، چنانچه نواقصی وجود داشته باشد به متقاضی اعلام میشود تا جهت رفع و تکمیل نواقص اقدام نماید.
- جلسات بررسی مدارک عضویت جدید، هر سه ماه یکبار و در انتهای هر فصل توسط کار گروه اعضاء تشکیل میشود.
- چنانچه مدارک ارائهشده ناقص بوده و متقاضی برای تکمیل آن اقدامیانجام نداده باشد مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
- عضویت در انجمن صرفاً بر اساس عکسهای ارسالی و تکمیل مدارک متقاضی می باشد و توسط کار گروه فنی و عضویت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
- متقاضی عضویت، پس از اعلام پذیرفته شدن عضویت ایشان در انجمن، میبایست ظرف یک هفته مبلغ حق عضویت را از طریف پروفایل شخصی وب سایت و یا شماره کارت اعلام شده از طرف انجمن، پرداخت نماید تا عضویت ایشان رسمیت پیداکرده و شماره و کارت عضویت صادر شود.
- چنانچه متقاضی پس از گذشت یک هفته اقدامات لازم جهت تکمیل و پرداخت حق عضویت را انجام ندهد، مراحل عضویت به بررسی مجدد در دورهی بعد موکول حواهد شد.
درخواست عضویت
برای عضویت در انجمن عکاسان هرمزگان فرم زیر را پر کنید و منتظر تایید برای تکمیل عضویت خود باشید